Translate

понеделник, август 13, 2012

Жега, ром и много лед



Наскоро имах рожден ден и реших да посрещна гостите си у дома, като една от приятелките ми подсказа, че много обича мохито, а аз пък си бях наумила едно завъртяно десертче, та ето ти идея! Време е за кубински коктейли и сладкиш ала` италиано! 

По традиция рождения си ден изкарвам на морето, но този път не ми се получи номера и затова исках да направя нещо ново и интересно, с което да изненадам приятно компанията. Любимият мъж даде силно рамо и успешно се преобрази в опитен барман, който експедитивно и умело забъркваше леденото мохито за жадната женска компания. Да, кубинският коктейл идеално се връзваше с морната жега отвън!

Гвоздеят обаче беше един много приятен десерт от италианската кухня, който до този момент никога не бях опитвала да приготвя вкъщи, но точно в този ден се амбицирах, че ще го измайсторя (пък ако не стане, ей-къде е кварталната сладкарница) - дами и господа, панджиало с маскарпоне!
 
Не знам защо се хвърлих да правя нещо подобно, при положение, че нямам почти никакъв опит в сладкарството, но блажени са невежите, нали? Е, запретнах ръкавите и с голям кеф изпълних точка по точка рецептата, която намерих в нета.

Сигурно защото имах страхотно настроение и никакво притеснение, че нещо може да се обърка, та вероятно затова сладкиша се получи почти идеален. Не остана и трохичка, а какво по-голямо удовлетворение за една пишман домакиня? Изобщо вечерта беше много приятна, добре че по някое време се сетих да щракна една-две снимки за нашия кулинарен блог, че напоследък с нищо друго не мога да се похваля.
А ето и грамадния букет, подарен ми от моя любим мъж,  не се сдържах и го поствам и него, много е красив!

П.С. Все пак стигнах до морето, макар и с известно закъснение. Ех, море, море, никога не си ми достатъчно, колкото и да стоя ...

4 коментара:

  1. Сладкишът изглежда страхотен !!
    Както се казва имаш сладък зъб :)))
    Дори за първи път ти се е получило,изобщо не виждам разлика с оригинала,като изключим неговия малко по-жълт цвят на крема(без съмнение свободните кокошки са отговорни).
    Абе..изобщо много добро.Ако ти дойда на гости (живот и здраве)ще искам нещо маскарпонено хихихи.
    Сега дай едно мохито насам да пия едно за твое здраве и красивите ти цветя:)))

    ОтговорИзтриване
  2. О, Кайти, с най-голямо удоволствие ще ти направя нещо маскарпонено, ти само ела! Благодаря за комплиментите, макар и нескромно, и аз смятам, че ми се получи, както на вид, така и на вкус. Имам някои корекции за следващия път, но сега няма да изпадам в банални подробности. Хайде наздраве, с каквото имаш подръка!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит Рожден ден, Гуени! :)))) Бъди здрава, щастлива, късметлийка, обичана и обичаща! Сладкишът е - ммммммммм, дояде ми се зверски като го гледам. И питието... Вече позаслабнах - смъкнах 20 кила от зимата насам и се впускам в яко ядене и пиене с кеф! :))) А букетът наистина е много впечатляващ - любимите ми цветове! Аз си обичам червените рози, ама и тези цветя ми харесаха много. Прегръдки и весело лято! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, Меджик! И поздравления за успешната диета. Хапвай и пий с наслада, лятото все още е на власт и сега е най-сладко да прегрешаваш, хайде едно наздраве и от мен!:)))

    ОтговорИзтриване

Зарадвайте ни с коментари!