Translate

неделя, декември 16, 2012

Предколедно (нещо за пиене)



    Седмицата ми беше натоварена - психически и физически. За капак ме довърши и Коледния купон с част от хората, с които работя. Въпреки, че се опитвах да не прекалявам, на другия ден все още се чувствах преяла и леко препила, а краката ми носеха пресни спомени от високите токове на ботушите и хората, които друсках. Бях недоспала, беше ми студено и въпреки, че у нас е топло, обличах дреха върху дреха.
    Предобед някак мина, с децата изрязахме около 50 шарени и весели хартиени снежинки, които закачихме тук-там. Все още телом ми беше некомфортно и тогава се сетих за рецептата за топъл зимен коктейл със ябълков сайдер, който прочетох  ТУК , в случай че пожелаете да спазите оригиналната рецепта.
    Не си  падам по коктейли, но това определено беше точното нещо за случая. Леко измених рецептата по предложение на авторката и според моя вкус.
    Имах у нас от най-хубавият сайдер, който ако беше лято нямаше да хабя по този начин. Това, че е газиран не му пречи. Сложих го да се кипне заедно с десетина зърна карамфил, канела (трябваше да е на пръчка, но нямах) и щипка индийско орехче. Пропуснах да добавя твърдия алкохол -ром или някакакъв бърбън. Е, само този път.
    Добавих бучка масло (по желание) и прецедих, прелях в чаша, подсладих  с мед и мушнах няколко резенчета ябълка. След като го изпих загрях и се освежих, а светът стана топъл и уютен. 

               
   


















      Следобеда премина във фотосесии, направени от сина ми. Ето поздрави и от нашия коледен елен, който детето папарашки издебна, когато си  шушукаше нещо с Дядо Коледа. Онова на ухото на Еленчо е една от снежинките. Нямало розови снежинки ? Аааа, има, има - питайте дъщеря ми :)

      Толкова засега от мен, аз мисля малко да си почина. Ако не се видим до тогава Весело посрещане на Коледните празници и не се преуморявайте ! 




6 коментара:

  1. Весела Коледа, Кайти! Да нацелуваш Сладурите - страхотни Дядо Коледа, Елен и Снежинки си имат!
    Коктейлът звучи много изкусително, и аз рядко си падам по коктейли, но този може да го пробвам. :)

    ОтговорИзтриване
  2. И ти Сонче - и бебето и каката:) И го карай лежерно, тежки дни идват :))))) Весела !

    ОтговорИзтриване
  3. Чуден коктейл и многог весели снимки! Почивай:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :)) Пожелавам почивка и на теб, стига да можеш да си позволиш :))

      Изтриване
  4. Има такива дни, добре си го описала! :)Този коктейл ме заинтригува, особено ако си е с ромчето вътре, че така много голичък ми идва.Но в целия пост най-много ми хареса елена и шушукащия дядо коледа, страхотна снимка!Сигурно го навива да зарежат шейната с подаръците и да отидат да се нажулят с ром, а? :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Голичък беше наистина,въпреки че в сайдера има някакъв алкохолм, ама посред бял ден не ми се напиваше :))
    Онези двамката са дело на други двама ;) - единия аранжира, а другия снима :)

    ОтговорИзтриване

Зарадвайте ни с коментари!