Translate

вторник, юли 19, 2016

Домашен течен шоколад



Със сигурност домашното е по-добро от това, което ще си купим в магазин, а повечето деца обичат течен шоколад. Бях видяла из нета рецепта с кондензирано мляко, от която заимствах идеята и съвсем малко промених. Естествено нито помня коя е, нито съм я записала, затова ако някой си я познае като измислена от него - признавам авторството!:) 

Съставките (които не е задължително да се спазват максимално точно) са: 
кутийка кондензирано мляко 7 или 10% (320 мл беше това, което аз купих),
масло - размер около 2 кибритени кутийки приблизително,
пълномаслено какао (не от разтворимите) 4-5 с., 
захар - видът й е какъвто предпочитате, а количеството - на вкус,
половин (а може и цял) натурален шоколад, който честно казано и аз не знам защо слагам, може би за да стане повече.

Самото кондензирано мляко се вари на котлон, около 15-20 минути, при непрекъснато разбиване, което варене помага след охлаждането на млякото да се втвърди по-лесно. След като се дръпне от котлона аз добавям маслото и шоколада и разбърквам енергично, за да се стопят и размесят. Наливам в бурканче и слагам в хладилника.

След това вземате един тиган и смес за палачинки....всъщност как ще продължите си е ваш избор, едно е ясно - че шоколадът ще свърши много бързо! :)
 




5 коментара:

  1. такааа, шоколад значи! тази рецепта ще я дам за изпълнение на децата, според мен ще се справят без проблеми :))

    ОтговорИзтриване
  2. Май все предпочитам да го купя/ че е по-лесно:)/, но този е страхотен! Ще го пробвам!

    ОтговорИзтриване
  3. Лесна рецепта е наистина :-) Ще се радвам да го опитате момичета :-)

    ОтговорИзтриване
  4. А какво стана с какаото?

    ОтговорИзтриване
  5. Ползвах шоколад, без какао.

    ОтговорИзтриване

Зарадвайте ни с коментари!