Translate

петък, февруари 16, 2018

Ордьоври или някакви неща, различни от основното


  Ордьоврите винаги са ми били нито риба нито рак, сигурно защото винаги наблягам на основното. А те могат да бъдат много интересни и да провокират въображението.
  Обмислих този кратък пост да е само с идеи, а ако някой читател реши (дано все още имаме такива :) да сподели и своите идеи - може да го направи тук, в коментар или под свой пост. 
   Започвам с кошничките, които аз поне видях при Траяна. Правят се във форма за мъфини и се пълнят с каквото ви душа иска. Моите - с руска салата.


Следват пълнени яйца с нещо като майонеза от жълтъците





  След тях са и краставички, от чийто външен вид може да се желае още. Но напълнени със някакво сирене (крема или друго меко) са много приятни. Не забравяйте да ги осолите добре отвътре, инак са безвкусни.


    Тъй като не съм сигурна доколко ордьовър, предястие и разядка са едно и също, а по-скоро има някакви нюанси, ще допълня с едно студено мезе, което ми е любимо. 
    Печена шпикована с чесън свинска плешка, която след това се реже на тънки филийки и се яде студена. 

Толкова засега от мен. Ако имате идеи -споделете с линк или коментар - ще се радваме да прочетем.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Зарадвайте ни с коментари!